Beatty - Death Valley - Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu Beatty - Death Valley - Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu

Beatty - Death Valley - Bishop

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Roderick

01 November 2012 | Verenigde Staten, Bishop

Vanmorgen zijn we vanuit Beatty Death Valley ingereden. Al vrij snel konden we afslaan om de grootste spookstad van het national park te bekijken. De paar afgebrokkelde huisjes hadden we snel gezien, dus reden we verder. Death Valley hadden we ons beide heel anders voorgesteld. In tegenstelling tot een oneindig grote vlakte die wij verwacht hadden, was het een heel bergachtig landschap. Onderweg stopten we nog bij één van de zoutvlaktes, en zijn we een stukje een duinlandschap ingelopen. Hier konden we ons maar al te goed voorstellen dat je binnen no time compleet gedesoriënteerd en uitgedroogd bent ;) Nadat Ammie een plasje had gedaan op het meest smerige toilet ooit (de fruitvliegjes vlogen zelfs uit m'n onderbroek) reden we verder richting 'uitgang'. Onderweg hebben we nog twee vogelspinnen gezien, waar we nu dan ook een prachtig shot van hebben kunnen maken (speciaal voor mijn collegaatje Daisy :P). Binnen 2 uur waren we Death Valley doorgereden. Daarna, hoe noordelijker we kwamen, hoe begroeider alles weer werd. Veel bomen, prachtig gekleurd door de herfst. De lucht werd helaas donkerder en donkerder. In Bishop hebben we zelfs de eerste paar druppels gevoeld deze vakantie. Maar daar bleef het ook bij. Als we de receptionist van het hotel moeten geloven is het morgen opnieuw een stralende dag. Heerlijk, want dan gaan we Yosemite ontdekken! De verwachtingen zijn hoog maar ik denk dat t park die wel waar gaan maken :)

• 02 November 2012 - 11:54

Hans En Ria:

Goedemorgen,
    Volgens mij is het bij jullie 3.30 uur, dus jullie slapen nog lekker terwijl ik dit schrijf.
    Wat genieten jullie toch. Ik denk dat er best jaloerse mensen zijn die jullie volgen middels jullie reisverslagen.
    Papa is druk aan het tegelen in het gastenverblijf, wat erg tegenvalt, maar hij is veel te precies. Ik heb al gezegd dat hij er niet zo zwaar aan moet tillen. Kijk eens naar het tegelwerk wat door vaklui gelegd is!! (of niet, Martine?)
    Hans-Martin en Marjet zijn naar Ikea Gothenburg.
    Maandagmorgen rijden we weer richting Nederland met een jonge hond (Willy schrik niet, hij is niet voor ons zelf)
    Lieve kinderen, geniet en pas goed op
    Kus, mama

• 02 November 2012 - 13:49

Alie Valk:

Goedemiddag!!! ( voor ons haha)

Wat super dat jullie al zoveel hebben gezien! Heel herkenbaar allemaal!
    En al een keer ontbeten bij Cracker Barrel ? Heb je overal in de V.S.
    Erg leuk om een keer te doen.
    En hoe vonden jullie Lake Powell en omgeving?
    Nou ik wens jullie nog heeeeel veel reisplezier.

groetjes
    Alie (en natuurlijk ook van Marius )

• 03 November 2012 - 19:15

Esther Hagens:

Ja, Ria en is zeker iemand heeeeel erg jaloers op deze verhalen:)! Poeh.. An en Ro, wat een mooie verhalen en foto's!
    X Es