Las Vegas - Death Valley - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu Las Vegas - Death Valley - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Death Valley

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Roderick

31 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Beatty

Het deel dat we gisteravond nog niet hadden gezien van the Strip hebben we vanochtend nog even op ons gemakje bekeken, maar eigenlijk hadden we de meest spectaculaire hotels wel gezien. We hebben ontbeten bij Starbucks, en zijn toen naar een outlet shopping centre gereden. En geloof het of niet, Ro heeft tassen vol en Ammie alleen een jurkje. Hoe bijzonder is dat?! ;) Tegen half 4 vertrokken we naar Death Valley. Weg uit de chaos. Wat was het heerlijk om weer lekker vertrouwd in de auto te zitten. We hadden niets geboekt voor vanavond. Eigenlijk gewoonweg omdat we gisteren geen internet hadden, en we besloten hadden het er maar op te gokken. Dat we dat nou juist deze avond zo gepland hadden was misschien niet zo handig. Het begon al schemerig te worden toen we de entree van Death Valley National Park binnenreden. Tegen onze verwachting in waren er maar twee lodges. De één kostte ons 357 dollar per nacht, de ander 160. Dus.... En nu? Een lief mevrouwtje van de receptie raadde ons aan naar Beatty te rijden. Dat was een uurtje rijden en had verschillende hotelletjes die net binnen ons budget zouden vallen. Zo gezegd, zo gedaan. We zitten nu voor 70 dollar op een heerlijke kamer. Eindelijk hebben we ook weer internet en konden we dus gelijk even spieken wat we hadden kunnen krijgen via Booking.com (onze beste vriend deze vakantie ;)), maar gelukkig had hij niets beters te bieden voor vanavond. Het is gewoon prijzig hier helaas pindakaas. Ons verblijf voor morgen hebben we maar direct geboekt. Morgen slapen we in Bishop en zijn we een mooi eind op weg richting Yosemite Park.