Grand Staircase Escalante - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu Grand Staircase Escalante - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu

Grand Staircase Escalante

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Roderick

27 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Ooooh wat waren we blij dat we ons hotelletje hadden omgeboekt naar 1 nacht. Ik krijg er nog jeuk van. Ja paps en mams, toen we aan het Facetimen waren, waren we net binnen en leek het heel wat, maar gatver wat was het vies. De handdoeken zaten vol met bruine vlekken, de badkamer was ranzig en het water in de wc en de gootsteen kwam telkens omhoog als onze bovenburen water gebruikten. Ik moet eerlijk zeggen dat je dan ook heel anders in je bedje kruipt en je telkens weer afvraagt wat Rob Geus allemaal aan zou treffen als hij met z'n blauwe lampje langskomt. Toch hebben we goed geslapen. Heerlijk zelfs! Ik heb voor het eerst de hele nacht doorgeslapen en had geen zin om uit bed te komen, dus het gaat de goede kant op! :) 8u vertrokken we bij Starbucks op weg naar Bryce Canyon. Onderweg kwamen we vrij snel de zgn toadtools tegen; gesteente in de vorm van een paddenstoel. Wederom een hele gave ervaring. De 'hike' er naartoe was al hartstikke mooi. Grappig, bij hiken denken wij toch wel aan een fikse wandeling waarbij enige conditie wel van belang is, maar ook dit wandelingetje van 1,5 mile zien de Amerikanen als een heuze hike. We kwamen terug bij de auto en een stel van rond de 60 hees zich in hun sportoutfit inclusief nordic-walk-stokken. De handen werden heerlijk ingevet, zonnebrilletje op, waterzakje gevuld, kortom: helemaal klaar om aan de maarliefst 15 min durende HIKE te beginnen. Hilaaarisch! :) De verdere tocht richting Bryce was nog best een eind. Eenmaal daar aangekomen bleek het er ook nog een uur later te zijn. We besloten Bryce Canyon voor morgen te bewaren en zijn doorgereden naar 'the Petrefied Forest'. Ook hier hebben we een wandeling gemaakt. De versteende boomstronken waren heel bijzonder. Nu zijn we op onze gigantische hotelkamer in Cannonville (net voorbij Bryce Canyon). Het is echt een balzaal! Heerlijk! Dus ik denk dat ik maar eens een dansje ga doen. Kus voor jullie!

• 28 Oktober 2012 - 13:29

Esther Hagens:

He An en Ro! Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen! Leuk dat jullie zo veel kunnen schrijven!
    Ben wel erg benieuwd naar de foto's! Volgens mij is het allemaal bloedmooi daar!
    Geniet ervan samen en doe voorzichtig!
    Liefs Es

• 28 Oktober 2012 - 19:39

Hans En Ria:

Wij zijn weer helemaal bij en genieten met jullie. We zijn nu in Zweden. Hier is het ook mooi hoor en ook erg koud.
    We spreken elkaar wel weer

Kus, pap en mam