Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Roderick

28 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Wat een heerlijk hotelletje hebben we in Cannonville! We hebben er vanmorgen dan ook maar nog een nachtje aan vast geplakt. Het was tijd voor een relaxdagje vonden we. Even geen kilometers rijden, lekker uitslapen en de hele dag de tijd hebben om de Bryce Canyon te verkennen. Een echte lazy sunday, hoe lekker is dat :) Tegen 10u waren we in het Bryce Canyon National Park. We hebben met de auto langs de verschillende view points gereden, en hebben daarna een hike gedaan van ruim 10 km. Het hoogteverschil van ongeveer 300 meter maakte deze hike tot een echte workout, maar wat was het gaaf. De wandeling vonden wij mooier dan de hike aan de Grand Canyon. De bizarre rotsformaties waar Bryce bekend om staat zijn zo indrukwekkend! Het pad erdoorheen heeft iets 'intiems' ondanks dat alles zo immens groot is. Je loopt door verschillende doorgangen in rotsen, over heuvelruggen, en door een gigantische kloof. Het was echt grandioos. Eef, ik hoop dat jij ook nog goed aan het oefenen bent voor de 4daagse want ik heb inmiddels dus al heel wat extra kilometertjes in m'n benen ;P Na 4 uur geploeterd te hebben hadden we wel zin in een goede maaltijd. Aangezien we gisteren heerlijk gegeten hadden reden we weer richting Cannonville naar datzelfde restaurantje. Dicht.. Op zondag gesloten. Er zat weinig anders op dan dat we terug gingen naar Bryce want andere eetgelegenheden zijn hier niet in de buurt. Dus nu zitten we bij Ruby's Inn. Waar we de serveerster stierlijk aan het irriteren zijn doordat we nu al een half uur zonder eten zitten te genieten van ons biertje en wijntje. Om de 3 minuten komt ze vragen of everything nog allright is. En zojuist heeft ze ons zelfs maar vast de bon onder de neus geschoven en vermelde even nadrukkelijk dat haar tip al inbegrepen was. 6,29 dollar voor haar voortreffelijke opdringerigheid. Wij zeggen: proost!

• 29 Oktober 2012 - 21:17

Loes:

Wow, ik ben echt trotst op jullie dat jullie zo fanatiek aan het hiken zijn, 10 km klouteren is niet niks! Maar jullie worden beloond met mooie uitzichten, wat jaloersmakend! Gave foto's hoor! Zo te zien hebben jullie ook mooi weer! Hier is de herfst echt begonnen :( Megakoud en regen en overal blaadjes! Dus lekker veel knus op de bank! en we hebben een kastje gekocht voor in de serre, die ga ik zo fftjes inrichten met al onze schoenen, wat zal de serre eindelijk opgeruimd eruit zien! Zo weet je ook meteen hoe het hier is ;)
    Genietze maar weer! en niet iedere dag in hetzelfde restaurant eten he ;)
    liefs

• 08 November 2012 - 23:22

Evelyn:

Ohjee, Ammie ik ben bang dat ik een flinke achterstand aan het kweken ben ;)
    Maar wat een geweldige verhalen enfoto's. Fijn dat jullie het zo geweldig hebben.
    Geniet samen van de mooie hotelletjes en de restaurantjes en van elkaar ;)

Dikke zoen