Carmel - San Simeon - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu Carmel - San Simeon - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu

Carmel - San Simeon

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Roderick

09 November 2012 | Verenigde Staten, San Simeon

Een dag vol absurd mooie uitzichten vandaag. Vanmorgen zijn we begonnen met de '17-mile-drive' die startte vanuit Carmel. Achteraf niet echt de moeite waard. De route liep grotendeels door een soort van Villapark met zijn vele golfbanen. Het stuk langs de kust was prachtig maar daarvoor hadden we niet dit 'park' in gehoeven (ja ja we moesten nog entree betalen ook om over dit weggetje te mogen rijden!). De daaropvolgende 80 mijl richting het zuiden waren adembenemend. Over Highway 1 reden we over slingerende bergweggetjes strak langs het water. We hebben honderden zeeleeuwen gezien; spelend in het water maar voornamelijk bruinbakkend op het strand :) Geweldig! Hutjemutje, bil aan bil lagen ze op verschillende stranden volledig op apegapen. In San Simeon hadden we binnen notime een prima kamer met uitzicht op zee. Morgen rijden we naar Santa Barbara. Daar gaan we weer een poging doen wat nieuwe foto's te uploaden, want op de een of andere manier wil dat niet meer :( Tot morgen! Dikke zoeb

• 10 November 2012 - 12:55

Hans En Ria:

Goede morgen,
    De laatste week is ingegaan. We hopen dat het nog wel mooi strandmeer gaat worden,zodat jullie even een paar dagen hebben om alle mooie dingen nog eens de revue te laten passeren en je voor te bereiden op de vlucht naar Nederland.
    Geniet nog van alles en maak er een rustig weekje van.

Dikke kus van ons