San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu

San Diego

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Roderick

14 November 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Visje Stanley is overleden... :( Toen we zojuist thuiskwamen na lekker uit eten te zijn geweest lag hij verdacht stil onder in zijn kommetje. Arme Stanley... Gelukkig is hij nu uit zijn lijden verlost. Heerlijk laatste dagje gehad vandaag. San Diego is een mooie stad. We zijn vanmorgen langs de haven gereden, en hebben daarna Balboa Park bezocht. Een 500 hectare groot cultuurpark net buiten het stadscentrum waar verschillende musea en mooie tuinen te zien zijn. Einde van de middag hebben we een groot shoppingcenter bezocht. Gek genoeg is shoppen niet bepaald ons ding hier. Geef ons maar eekhoorntjes, bergen en een lekker zonnetje en we zijn gelukkiger dan ooit :) Na een uurtje rondslenteren zijn we een hapje gaan eten in de populaire downtownwijk Gaslamp. Een gezellig deel van de stad vol barretjes en restaurants. Heerlijk gegeten! Inmiddels zijn we terug op onze hotelkamer en staan onze koffers klaar. Morgen naar huis. Aan de ene kant heerlijk weer iedereen te zien, lekker in je eigen bed te kunnen slapen, en geen overdreven Amerikanen meer om je heen te hebben, maar wat zullen we het non-stop genieten met z'n tweetjes gaan missen. En uiteraard het lekkere weer :) Het was een geweldige reis. Als we het over mochten doen waren we een week langer in Napa gebleven om echt vakantie te houden, hadden we daarna een paar dagen San Francisco bezocht en waren we vanuit daar terug gevlogen. Vanaf daar zouden we alleen de zeeleeuwen gemist hebben ;) Toch was ook LA een bijzondere ervaring, en waren we zonder dat bezoekje er altijd nieuwsgierig naar gebleven. Kortom: perfecte trip! Tot in Nederland lieve allemaal! Kus van ons