Huntington Beach (LA) - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu Huntington Beach (LA) - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu

Huntington Beach (LA) - San Diego

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Roderick

13 November 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag zijn we naar Laguna Beach gereden. Een heerlijk strand! We hadden lekkere dingetjes meegenomen om daar te kunnen lunchen. Een paar relaxte uurtjes en een Starbucks Frappucino verder reden we door in zuidelijke richting. Onderweg maakten we nog een stop bij Oceanside waar een 600m lange houten pier was gebouwd. Via La Jolla (een chique badplaats waar we helaas niet meer veel van zagen aangezien het al behoorlijk donker was) reden we naar ons hotel The Pearl. Volgens Booking zou dit een behoorlijk lux designhotel zijn, EN DAT WAS HET! Joepie! Onze kamer is een plaatje. We hebben zelfs een vis, Stanley, de zgn parel van onze kamer. Stanley zwemt in een klein rond kommetje die met een beugel aan de muur hangt, met een spotje op zich gericht en prachtige diamantjes op de bodem. Erg happy ziet hij er helaas niet uit. Hij wordt duidelijk als accessoire gezien ipv levend wezentje, maar goed het idee is.... bijzonder zullen we maar zeggen. Na een lekkere douche en alvast was te hebben ingepakt zijn we in de bar van het hotel wat gaan eten. Supertrendy en erg lekker! Hier hebben we ons de rest van de avond meer dan vermaakt! :) Morgen een dagje sightseeing San Diego en dan zit het er alweer op! Nog maar 1 verhaaltje te gaan dus! Liefs