Hollywood (LA) - Huntington Beach (LA) - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu Hollywood (LA) - Huntington Beach (LA) - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van Anne-Marie en Roderick - WaarBenJij.nu

Hollywood (LA) - Huntington Beach (LA)

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie en Roderick

12 November 2012 | Verenigde Staten, Huntington Beach

Wat een nacht. Rond een uurtje of 4 werden we wakker van een raar mannengekreun. "What the fuck is dat?!" fluisterde Ro. Ik denk wel 2 uur lang heeft er een zwerver voor onze deur gelegen die blijkbaar erg blij was met zijn plekje en werkelijk waar aan één stuk door kreunde, lachte en neuriede. We voelden ons behoorlijk ongemakkelijk. Het klonk zo dichtbij alsof hij bij ons op de kamer lag. Toch zijn we weer in slaap gedommeld, maar wat waren wij blij toen het licht was en de man was verdwenen. We checkten uit en gingen maar Beverly Hills. Eerst zijn we de wijk doorgereden om de villa's te bewonderen, daarna hebben we over Rodeo Drive gelopen en de straatjes eromheen. Het was enorm rustig, maar toch leuk de prachtige etalages te bewonderen. Ook stond er Bugatti Veyron geparkeerd. Even voor de leken net als ik; de duurste auto momenteel verkrijgbaar in de autobranche, ca 1,8 miljoen, max snelheid van 431 km/u. Ik zeg BAM! We zijn verder gereden naar een overlook over Universial studio's en zijn toen Old Pasedena ingegaan. Een oud stadscentrumpje met in LA bijna niet voorkomende autovrije straatjes. Rond 16u kwamen we aan in ons motel vlakbij Huntingtonzijn Beach; voor het weinige geld echt heel heel prima! Een hele verademing na afgelopen nacht. We zijn naar het strand gegaan om van de zonsondergang te genieten, hebben boodschapjes gedaan en lekker gegeten op onze kamer. Morgen hebben we een stranddagje op de planning, en dan einde van middag gaan we richting San Diego. Het eindpunt van onze reis. Wat gaat het snel ineens... Dikke kus

• 13 November 2012 - 13:46

Ruud Duringhof:

Vanaf enkele dagen geleden heb ik jullie verslag gelezen, het leek wel of ik er weer reed, alles wat je opsomde kwam me bekend voor.Als je toch in San Diego eindigt, zit je zo in Mexico hetgeen zelfs voor 1 dag erg leuk is.

Goede reis,

oom Ruud.

• 13 November 2012 - 21:56

Loes:

Goeie terugreis lieverds!!Kunnen we jullie eindelijk weer in real life spreken!xxx

• 15 November 2012 - 21:09

Mayke Boschman:

He Anne-Marie en Roderick.

Wat een leuke verslagen hebben jullie geschreven en wat een geweldig mooie foto's! Echt super! Geniet nog even van jullie 'vakantie' dagen!

Liefs Mayke